HENRY SCHEIN NUMIT ÎN LISTA FORTUNE „CHANGE THE WORLD”

Compania, recunoscută pentru eforturile de a extinde accesul la igienă orală
pentru populațiile insuficient deservite din întreaga lume

MELVILLE, N.Y., xx august 2018 – Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) a anunțat astăzi că a fost nominalizată la lista FORTUNE „Change the World”, un clasament anual al companiilor cărora le merge bine pentru că fac bine. Henry Schein a fost recunoscută pentru eforturile de a îmbunătăți sănătatea orală, și într-un cadru mai larg, sănătatea generală a populațiilor insuficient deservite din întreaga lume.

„Încă de la începuturi, noi, cei de la Henry Schein, ne-am străduit să ne aliniem punctele forte ale companiei cu nevoile societății; astfel, suntem onorați să fim nominalizați la lista FORTUNE „Change the World”, a declarat Stanley M. Bergman, Președintele Consiliului de Administrație și CEO al Henry Schein. „Această recunoaștere nu face decât să ajute la consolidarea angajamentului nostru de a ameliora sănătatea oamenilor aflați la nevoie, și abia așteptăm să «ajutăm ca sănătatea să apară» și în anii următori.”

Henry Schein a fost recunoscut pentru eforturile sale de a ameliora sănătatea orală a persoanelor aflate la nevoie prin intermediul a trei inițiative pe care compania le-a sprijinit ca parte a programului Henry Schein Cares, un proiect corporativ global de responsabilitate socială:

•    Programul Alpha Omega-Henry Schein Cares Holocaust Survivors Oral Health este o inițiativă comună a companiei Henry Schein și a frăției Alpha Omega International Dental Fraternity, prin care se oferă îngrijire orală gratuită supraviețuitorilor Holocaustului care se luptă cu sărăcia în America de Nord.
•    Give Kids A Smile (Oferiți copiilor un zâmbet) – Henry Schein a sprijinit Asociația Americană a Stomatologiei (American Dental Association) să creeze acest program în anul 2003, iar de atunci a oferit îngrijiri și educație în domeniul igienei orale, servicii gratuite unui număr de peste 5,5 milioane de copii aflați în nevoie din SUA. Henry Schein a fost sponsorul oficial al programului, punând la dispoziție produse profesionale încă de la începutul inițiativei.
•    The Global Student Outreach Program (Programul global de informare și ajutorare a studenților) – prin această inițiativă, partenerii Henry Schein împreună cu școli de stomatologie vor să amelioreze sănătatea orală în rândul comunităților insuficient deservite și izolate din întreaga lume, sporind în același timp oportunitățile educaționale pentru viitoarea generație de tineri practicieni din domeniul stomatologiei.

Lista „Change the World” recunoaște meritele unor companii care au avut un impact social pozitiv prin intermediul activităților care sunt parte din strategia lor de bază. FORTUNE ia in considerare impactul social măsurabil al unei companii, rezultatele afacerii unei activități sociale de impact, gradul de inovație legat de acea activitate și gradul de integrare al inițiativei în strategia generală a companiei.

Pentru a vizualiza întreaga listă, vă rugăm accesați linkul http://fortune.com/change-the-world/.

Despre Henry Schein, Inc.

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) este o companie de soluții pentru profesioniștii din domeniul sănătății susținută de o rețea de oameni și de tehnologie. Cu peste 22,000 de membri în echipa Schein, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global, compania este cel mai mare furnizor de soluții de afaceri, clinice și tehnologice și de lanțuri de aprovizionare, pentru a spori eficiența serviciilor cabinetelor stomatologice, veterinare, și medicale. Compania deservește și laboratoare dentare, clinici guvernamentale și instituționale de îngrijire medicală și alte facilități de îngrijire alternativă.

O companie Fortune 500® și o membră a S&P 500® și listată în indicele bursier Nasdaq 100®, rețeaua de consilieri de încredere a Henry Schein oferă profesioniștilor din domeniul sănătății soluțiile valoroase de care au nevoie pentru a-și îmbunătăți succesul operațional și rezultatele clinice. Compania oferă clienților săi produse și soluții tehnologice exclusive și inovatoare, inclusiv software pentru administrarea cabinetelor medicale, soluții de comerț electronic, produse de specialitate și chirurgicale, precum și o gamă largă de servicii financiare. Henry Schein operează printr-o rețea de distribuție centralizată și automatizată, cu o gamă de peste 120.000 de produse de marcă și produse proprii Henry Schein în stoc, precum și cu peste 180.000 de produse suplimentare disponibile ca articole pe bază de comandă specială.

Având sediul central în Melville, N.Y., Henry Schein are unități operative sau filiale în 34 de țări. Vânzările companiei au atins un record de 12,5 miliarde de dolari în 2017 și au crescut cu o rată anuală compusă de aproximativ 15% din 1995, când Henry Schein a devenit o companie publică. Pentru mai multe informații, vizitați Henry Schein la adresa www.henryschein.com.



Sursa: Henry Schein Inc.

Ştiinţa

Revista

13.11.

Internaţional

Literatură